Saturday 25 January 2014

// // Leave a Comment

ESP Shaklee Bagai Cinta Pandang Pertama

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat pengunjung Dazzling Deeja.

ESP Shaklee bagai cinta pandang pertama? wah, Hebat kan. Sekali minum, pasti nak lagi. Tambah-tambah kalau dibancuh bersama minuman kegemaran, memang menyelerakan. 

Saya sendiri paling suka dicampur dengan  Meal Shake atau horlick atau buat 'smoothie' dengan apa-apa jenis buah-buahan kegemaran. Tetapi awas, ESP Shaklee tidak boleh dibancuh dengan air panas dan air suam (protin akan musnah pada suhu tinggi).


ESP Berries Smoothie - via Instagram Sajidah Shopian



Nak tahu kenapa ESP ni menjadi kegemaran ramai dan menjadi antara 'hot item' dan 'hot selling' Shaklee? Ini kerana ia mempunyai pelbagai manfaat dan  dan ramai yang telah mendapat manfaatnya. 



ESP Shaklee juga boleh dikombinasikan dengan supplemen lain dalam pelbagai set seperti Set Bersalin Shaklee, Set Penyusuan Shaklee, Set Kulit Shaklee, Set Mengandung Shaklee, dan Set Kurus Shaklee.


Testimoni ESP Shaklee
ESP mencantikkan kulit dan meningkatkan penghasilan susu badan


Testimoni ESP
ESP membekalkan tenaga kepada ibu berpantang




ESP Shaklee merupakan satu-satunya produk protin yang mengandungi 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan badan. Ia diperkaya dengan sumber vitamin dan mineral serta kandungan Indeks Glisemik (G.I) yang rendah iaitu 39. Oleh ia selamat diminum oleh pesakit diabetes.

Untuk menjamin mutu ESP, kacang soya yang digunakan bebas daripada pendedahan perubahan genetik dari peringkat benih sehingga ke peringkat pengeluarannya. Sesetengah produk protin soya diproses bersama alkohol yang mana akan memusnahkan isoflavon.

Selain itu proses ini menyebabkan kontaminasi bersilang dengan bahan-bahan kimia yang digunakan. ESP Shaklee dicuci dengan air untuk mengekalkan isoflavon bagi memastikan keseluruhan kebaikan protin soya dapat dibekalkan.

ESP Shaklee


Antara manfaat ESP yang paling utama ialah ia dapat membekalkan tenaga dengan segera dan dapat meningkatkan sistem imun, seterusnya dapat mencegah insomia, migrain dan tekanan. Disebabkan inilah ia dinamakan Energizing Soy Protein.

ESP memberikan kesan awet muda kerana asid amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, organ dan kulit. Kulit menjadi bertambah halus, gebu dan tegang. Selain itu ESP dapat merawat masalah rambut gugur dan kasar.


ESP Shaklee


ESP juga dapat merendahkan paras kolestrol, mencegah osteoporosis dan menghindar dari sakit jantung. Ganestein yang terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaannya dapat menghalang pertumbuhan sel kanser. ESP terbukti berkesan dapat membanyakkan susu ibu. Selain itu, bayi yang anda susui memperolehi kulit yang putih gebu.


ESP Shaklee
Baby Shaklee- Iz Zara Arissa


Untuk mengetahui sendiri manfaat yang bakal anda perolehi, anda perlu rasainya sendiri dan kesan berbeza mengikut individu. Jadi untuk membuat pesanan segera sms/whatapps ke 017 6939 107.



0 comments:

Post a Comment