Saturday 1 February 2014

// // Leave a Comment

Vita-Lea Iron Formula Multivitamin dan Multimineral Paling Lengkap Yang Mampu Dimiliki

Pada 1915, Dr. Forest C. Shaklee telah mencipta makanan tambahan multivitamin dan multimeneral yang pertama di dunia yang dikenali sebagai Vitalized Minerals. Shaklee menjadi peneraju kepada penciptaan vitamin dan perkataan vitamin pada masa sekarang berasal dari perkataan vita-min, singkatan dari Vitalized Minerals.
  
Vita-Lea Iron Formula disokong oleh tujuh kajian klinikal dan telah menjalani 340 ujian kawalan mutu untuk memastikan ketulenan dan potensi Vita-lea.

Vita-Lea Iron Formula Shaklee
Vitalized Minerals - Multivitamin Pertama Di Dunia
Pengambilan vitamin dan mineral dapat memberi nutrien-nutrien yang penting dalam meningkatkan kesihatan dan kesejahteraan hidup. Vita-Lea merupakan makanan tambahan yang paling komprehensif, seimbang dan mampu dimiliki oleh semua orang. Ia juga sangat sesuai diambil oleh semua orang dewasa.

Vita-Lea diformulasi lengkap dengan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh  badan. Teknologi salutan mikro membantu pembebasan segera di dalam esofagus (perut) untuk meningkatkan penyerapan asid folik dan vitamin B penting yang membantu menghasilkan dan memelihara sel-sel baru.

Vita-Lea Iron Formula Shaklee
Ujian Klinikal telah membuktikan pengambilan Vita-Lea selama setahun dapat mengurangkan risiko dijangkiti penyakit iaitu sebanyak 65%. Vita-Lea telah dipilih sebagai The Best Multi-Vitamin di dalam Public Interest pada tahun 2000 oleh Center for Science di Amerika.

Vita-Lea merupakan pelengkap nutrisi bagi mereka yang kekurangan vitamin akibat amalan diet yang tidak seimbang dan baik untuk mereka yang mengamalkan diet sayuran (vegetarian) dan bagi pesakit anemia. Jadul di bawah menunjukkan manfaat yang boleh diperolehi dari  Vita-Lea.



Vita-Lea Iron Formulas Shaklee
Vita-Lea Iron Formulas Shaklee
*sumber buku Panduan Nutrisi Shaklee.
Vita-Lea bukan bertujuan merawat, mendiagnosa dan menyembuh sebarang penyakit tetapi manfaat yang diperolehi daripada kandungan multivitaminnya terbukti berkesan secara klinikal. Kita berikhtiar mencari yang terbaik buat kesihatan diri, kuasa yang menyembuhkan penyakit, kuasa Allah.

Vita-Lea Iron Formula Shaklee














0 comments:

Post a Comment